Bine ați venit pe site-ul nostru Banqup! Noi și terții folosim cookie-uri pe site-urile noastre web. Le folosim pentru a îmbunătăți navigarea pe site, pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a ne ajuta în eforturile noastre de marketing. Puteți citi mai multe despre cookie-urile noastre și puteți modifica preferințele făcând clic pe „Vreau să modific setările individual”. Făcând clic pe „Accept toate cookie-urile”, sunteți de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor așa cum este descris în Politica noastră de confidențialitate privind cookie-urile.
Busines?
Click aici

Banqup pentru contabili

Creează o conexiune digitală între tine și clienții tăi.

Dashboard Banqup for accountants
Elderly woman calling in front of her laptop
De ce să alegi Banqup

De ce aleg contabilii Banqup

Cu soluția Banqup, contabilitatea trece la un alt nivel de performanță. Primești rapid toate documentele clienților tăi într-o bibliotecă digitală. Astfel, localizezi și gestionezi facturile cu un singur click, într-un mod mai sigur și organizat.

Un singut sistem de integrare

Cu soluția Banqup, poți să crești volumul de clienți, pentru că administrezi sarcinile eficient și câștigi timp!

Cu Banqup, beneficiezi de gestiunea facturilor într-un mod simplu și rapid!

Administrare centralizată a clienților tăi
Conectare simplă cu sistemul tău de contabilitate
Factură electronică pregătită
Cu tehnologia OCR, nu este necesară introducerea manuală a datelor
Colleagues discussing something while pointing at a laptop
Digitalizare

Adoptă soluții digitale de lucru cu Banqup

Procesele digitale economisesc timp, creează modalități mai inteligente de lucru și permit colaborarea în timp real.

Acestea sunt beneficiile Banqup. Atât tu, cât și clienții tăi puteți automatiza sarcinile manuale, solicitante, și puteți petrece timpul făcând ceea ce este cu adevărat important.

Descoperă ce poate face digitalizarea pentru tine și pentru firma ta și întâmpină cu brațele deschise colaborarea în timp real cu clienții tăi.

Integrari

Cea mai transparentă integrare contabilă

Banqup creează un singur ecosistem financiar, fiind independent de software-ul de contabilitate.

Continuă să lucrezi cu platformele ERP sau cu sistemele de contabilitate cunoscute și introdu facturile, documentele și datele clienților tăi prin Banqup în sistemele tale existente.

Descoperă mai multe despre integrările Banqup.

Man doing online banking while standing up in front of his laptop
Team talking to each other while sitting at a table
„ Prin intermediul Banqup, furnizăm aceste informații în timp real, ceea ce ne permite să oferim o consiliere mai bună clienților.”
FAQs

Ce au mai întrebat contabilii Banqup?

Ce este Banqup?

Banqup este cel mai simplu și mai inteligent instrument de administrare digitală. Banqup simplifică procesele administrative și financiare, oferind întreprinderilor posibilitatea de a-și gestiona toate procesele administrative, de facturare și de plată într-o singură platformă digitală. Cu Banqup, întreprinderile petrec mai puțin timp cu administrarea și facturarea și mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii lor.

Cum funcționează Banqup?

Este suficient să trimiți facturile, chitanțele și documentele financiare către platforma Banqup. Fie prin e-mail, fie prin drag & drop sau prin fotografiere cu smartphone-ul tău. Află mai multe despre diferitele metode de încărcare prin intermediul blogului nostru.

Tehnologia OCR (recunoașterea optică a caracterelor) convertește apoi textul și datele de pe documentele tale financiare în fișiere digitale. Acest lucru nu numai că reduce semnificativ introducerea manuală de date, dar înseamnă că documentul tău devine digital. Asigură-i contabilului tău accesul la documentele tale digitale și plătește-i direct în cadrul platformei Banqup.

Care sunt prețurile oferite Banqup?

Consultă pagina noastră de prețuri pentru a înțelege diferitele niveluri și prețuri ale Banqup.

Cum va beneficia firma mea folosind Banqup?

Beneficiezi de procese mai inteligente și mai fluide.

Gata cu introducerea manuală a datelor, gata cu strângerea chitanțelor, acum ai acces în timp real și instant la toate documentele. Arată-le clienților tăi că timpul tău este mai bine folosit în calitate de consilier strategic al acestora; și lasă sarcinile manuale, administrative, în seama Banqup.

Pot să limitez capacitatea de utilizare și accesul firmei mele?

Poți decide ce membri ai firmei tale pot vedea fiecare client în parte. Definește nivelurile de utilizatori și stabilește regulile adecvate pentru tine.

Ce este tehnologia OCR?

OCR înseamnă recunoaștere optică a caracterelor.

OCR este o tehnică utilizată pentru extragerea electronică a datelor. Facturile și documentele sunt scanate de Banqup și datele sunt extrase de acolo.

Banqup utilizează permanent OCR-ul automat, care este inclus în mod standard în toate abonamentele. Banqup are și un OCR manual pentru recunoașterea 100% a facturilor, pentru aceasta clienții tăi au nevoie de abonamentul Banqup Premium.

Cum pot contacta serviciul de asistență Banqup?

Există mai multe modalități de a contacta serviciul de asistență pentru clienți Banqup. Poți să trimiți un e-mail, să telefonezi sau să completezi un formular de cerere pe pagina noastră de asistență. Consultă pagina de asistență pentru toate opțiunile tale.

Demo Banqup

Vezi Banqup în acțiune și descoperă simplitatea consolei Banqup și a platformei Banqup a clientului tău.

Accesează versiunea demo