Banqup permite crearea unei facturi în 60 de secunde, monitorizarea stării facturii și securizarea arhivării. Totodată, permite primirea și gestionarea facturilor de intrare, stocate digital și o viziune generală a clienților și furnizorilor.
Banqup îți simplifică și automatizează sarcinile de lucru. Poți crea și trimite facturi doar prin simpla apăsare a unui buton.
Banqup devine instrumentul tău personal online, gata să răspundă precis la ceea ce ai nevoie: facturare, arhivare, stocare de date, viziune clară asupra obiectivelor afacerii tale.
În plus, Banqup te conectează instant cu contabilul tău, toate facturile și documentele necesare putând fi transmise către acesta în format digital. Și asta nu e tot! Banqup se poate conecta cu ușurință și la un ERP sau CRM.
Astfel, poți lăsă pe seama Banqup sarcinile administrative consumatoare de timp, pentru ca tu să dedici mai mult timp afacerii tale.
De la întreprinderi individuale, la liber-profesioniști și întreprinderi mici. Banqup este instrumentul tău digital unic și accesibil ușor.
Fii mai aproape de clienții tăi prin intermediul platformei Banqup.
Beneficiezi de acces instantaneu la documente, toate gestionate într-un singur loc, cu Banqup.
Reprezinți un institut de telecomunicații, un sistem ERP sau un institut sectorial? Banqup poate fi partenerul tău de încredere pentru operațiunile de facturare. Explorează parteneriatele Banqup existente și află mai multe detalii chiar de la partenerii noștri.
Îți dorești o soluție pentru întreprinderile mari?
Nicio grijă! Platforma noastră poate fi adaptată nevoilor și posibilităților oricărei companii. Explorează aici pachetele noastre corporate.
Banqup este soluția dedicată întreprinderilor mici a Unifiedpost Group, un lider internațional FinTech, care conectează întreprinderile printr-o platformă sigură bazată pe cloud.
În întreaga lume, societățile își optimizează procesele financiare prin digitalizare, acoperind întregul flux, de la comenzi și facturare, până la plăți și finanțare. Pentru ca această transformare să aibă succes, este crucial să existe o rețea de încredere care să conecteze acest ecosistem complex.
Platforma noastră securizată, bazată pe cloud, permite întreprinderilor să își consolideze competențele prin crearea unui spațiu digital prin care această rețea poate exista și oferi funcții dedicate pentru afaceri, fluxuri predefinite și automatizate. De la facturarea electronică și procesarea plăților, la finanțarea capitalului de lucru, și până la soluții de identitate electronică și multe altele.
Folosește cu încredere o soluție sigură pentru a-ți gestiona operațiunile de plată.
Plățile Banqup sunt gestionate de Unifiedpost Payments - o instituție de plată supravegheată de Banca Națională a Belgiei. Unifiedpost Payments respectă standardele de securitate impuse de reglementările CE și ABE, pentru ca tu să poți folosi liniștit Banqup pentru a efectua plăți și încasări.
Mai mult decât atât, din aprilie 2022, Sistemul de Management al Securității Informației ("ISMS") al Banqup a fost certificat de BSI, în conformitate cu cerințele stricte ale ISO/IEC 27001:2013. Numărul certificatului nostru este IS 756346.
Ai o întrebare sau ești interesat să utilizezi platforma Banqup? Echipa Banqup este gata oricând să te ajute!