Consultă secțiunea de întrebări frecvente pentru a afla ce ne-au întrebat alți clienți despre Banqup.
Banqup este cel mai simplu și mai inteligent instrument de administrare digitală. Banqup simplifică procesele administrative și financiare, oferind întreprinderilor posibilitatea de a-și gestiona toate procesele administrative, de facturare și de plată într-o singură platformă digitală. Cu Banqup, întreprinderile petrec mai puțin timp cu administrarea și facturarea și mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii lor.
Banqup se adresează IMM-urilor, microîntreprinderilor, întreprinderilor independente și liber profesioniștilor. Cu Banqup, aceste tipuri de afaceri pot renunța la documentele financiare scrise și pot trece cu ușurință la administrarea digitală. Banqup oferă o soluție simplă și inteligentă, care ajută afacerile să economisească timp prețios, oferindu-le instrumentele funcționale necesare pentru gestionarea proceselor administrative și financiare, toate într-un singur loc digital.
În plus, cu opțiunea de a oferi contabilului tău acces la documentele tale financiare, poți avea încredere că acesta are toate informațiile de care are nevoie pentru a gestiona declarațiile fiscale.
Banqup înseamnă a avea la dispoziție instrumentele necesare pentru a gestiona procesele administrative și financiare prin intermediul unei singure soluții digitale.
Întreprinderile nu vor mai avea nevoie de documente fizice, pe hârtie, și nici nu vor mai fi nevoite să introducă date manual și să își gestioneze finanțele în mai multe locuri. Banqup oferă o perspectivă unitară asupra tuturor finanțelor primite și trimise, ceea ce înseamnă că timpul petrecut pentru a organiza finanțele este mai scurt, iar timpul dedicat afacerii tale crește.
În plus, cu funcționalitatea de plată, facturile tale vor avea un buton de plată, ceea ce înseamnă că afacerea ta va primi plățile chiar mai repede.
Este suficient să trimiți facturile, chitanțele și documentele financiare către platforma Banqup. Fie prin e-mail, fie prin drag & drop sau prin fotografiere cu smartphone-ul tău. Află mai multe despre diferitele metode de încărcare prin intermediul blogului nostru.
Tehnologia OCR (recunoașterea optică a caracterelor) convertește apoi textul și datele de pe documentele tale financiare în fișiere digitale. Acest lucru nu numai că reduce semnificativ introducerea manuală de date, dar înseamnă că documentul tău devine digital. Asigură-i contabilului tău accesul la documentele tale digitale și plătește-i direct în cadrul platformei Banqup.
Nu! Banqup este o soluție simplă de configurat și utilizat, perfectă pentru întreprinderile care au cunoștințe vaste sau nu au cunoștințe de administrare digitală. Consultă ghidurile noastre de asistență, videoclipurile și blogul pentru mai mult suport.
Dacă vrei să îi oferi contabilului tău acces la contul tău Banqup, nu trebuie decât să urmezi câțiva pași simpli. Poți alege să partajezi cu el toate documentele și informațiile tale financiare sau să îi oferi acces doar la anumite documente. Pentru mai multe informații despre cum să partajezi documentele contabilului tău în Banqup, poți consulta ghidul nostru de pe blog. Poți găsi mai multe informații despre acest proces pe blogul nostru în articolul „Cum să partajezi documentele tale cu contabilul în Banqup”.
Înregistrarea la Banqup este simplă. Aruncați o privire la Ghidul nostru pentru începători pentru procesul pas cu pas despre cum să vă înscrieți la Banqup.
Banqup nu oferă o perioadă de probă gratuită, dar oferim un abonament gratuit ca parte a structurii noastre de nivel și preț. Consultă pagina noastră de prețuri pentru mai multe detalii.
Folosind Banqup, este simplu să împărtășiți documentele contabilului dvs.. Puteți alege dacă să oferiți contabilului dvs. acces la toate documentele și informațiile dvs. financiare sau puteți alege document cu document. Aruncă o privire pe blogul nostru „Partajați documentele cu contabilul dumneavoastră în Banqup” pentru a înțelege procesul.
Consultă pagina noastră de prețuri pentru a înțelege diferitele niveluri și prețuri ale Banqup.
Înregistrarea în Banqup este simplă. Consultă Ghidul nostru pentru începători pentru a afla pas cu pas cum să te înregistrezi pe platforma Banqup.
Există mai multe modalități de a contacta serviciul de asistență pentru clienți Banqup. Poți să trimiți un e-mail, să telefonezi sau să completezi un formular de cerere pe pagina noastră de asistență. Consultă pagina de asistență pentru toate opțiunile tale.
Consultă celelalte modalități prin care afacerea ta sau firma ta de contabilitate poate beneficia de asistență suplimentară Banqup.
Cu Banqup vezi beneficiile administrației digitale chiar de astăzi. Activează-ți contul acum.