Asigură protecția proceselor financiare ale firmei, cât și ale clienților, având certitudinea că metodele tale de lucru respectă legislația în vigoare.
Obligativitatea facturării electronice avansează cu pași repezi. În calitate de contabil, tu știi cel mai bine cum să îți ajuți clienții să fie în conformitate cu legislația în vigoare.
Vei scăpa de o grijă pentru că tu le vei oferi clienților tăi un transfer sigur și securizat al documentelor financiare și ale facturilor.
Plăți sigure, verificate și de încredere prin intermediul unui institut de plăți certificat. Acesta fiind și motivul pentru care clienții și contabilii aleg Banqup.
Banqup asigură o tranziție ușoară către facturarea electronică. Atât pentru crearea unor procese de facturare mai simple pentru clienții tăi, dar și pentru a te asigura că aceștia respectă reglementările naționale privind conformitatea fiscală și facturarea electronică.
Banqup asigură conectarea și schimbul de informații digitale cu Registrul RO E-Factura, precum și cu rețelele internaționale. Este ușor să fii la curent cu reglementările naționale, odată ce Banqup face treaba în locul tău.
Respectă OUG nr. 120 din 4 octombrie 2021, OUG 130/2021 și mai multe ordine ale Ministerului de Finanțe
Conectează rețelele internaționale, precum Peppol
Arhivează automat toate facturile și documentele clienților până la 10 ani
Beneficiezi de procese simple și automatizate de facturare electronică
Transferul de documente financiare este ușor cu Banqup. Creează documente digitale pe platformă sau convertește documentele scanate și încărcate în formate digitale pentru o trasabilitate ușoară.
Autentificare cu doi factori atât pentru tine, cât și pentru clienții tăi
Stai liniștit știind că clienții tăi își validează plățile cu propria lor aplicație Banqup ID
Urmărește trimiterile, deschiderile, vizualizările și plățile facturilor
Arhivă securizată a documentelor, atât pentru tine, cât și pentru clienții tăi
Cu Banqup, ai la dispoziție o soluție simplă și sigură pentru a-ți facilita tranzacțiile financiare. Astfel, te bucuri de:
Siguranța că clienții tăi folosesc un serviciu de plată furnizat de o instituție de plată licențiată
Reconciliere simplă a plăților. Nu mai pierzi timp să pui din nou în corespondență plățile cu facturile
Transferul automat al fișierelor CODA din contul Banqup al clienților și din conturile bancare integrate, către software-ul de contabilitate
Vrei să afli mai multe detalii? Încearcă versiunea demo și adresează-i echipei Banqup toate întrebările cu privire la conformitatea și siguranța proceselor Banqup.