Banqup are o soluție personalizată pentru fiecare companie (mare sau mică). Indiferent de numărul de facturi trimise de clienții tăi, avem câte ceva pentru toată lumea.
Ai întrebări? Suntem aici să te ajutăm.
Banqup este cel mai simplu și mai inteligent instrument de administrare digitală. Banqup simplifică procesele administrative și financiare, oferind întreprinderilor posibilitatea de a-și gestiona toate procesele administrative, de facturare și de plată într-o singură platformă digitală. Cu Banqup, întreprinderile petrec mai puțin timp cu administrarea și facturarea și mai mult timp pentru dezvoltarea afacerii lor.
Dacă vrei să îi oferi contabilului tău acces la contul tău Banqup, nu trebuie decât să urmezi câțiva pași simpli. Poți alege să partajezi cu el toate documentele și informațiile tale financiare sau să îi oferi acces doar la anumite documente. Pentru mai multe informații despre cum să partajezi documentele contabilului tău în Banqup, poți consulta ghidul nostru de pe blog. Poți găsi mai multe informații despre acest proces pe blogul nostru în articolul „Cum să partajezi documentele tale cu contabilul în Banqup”.